Ajdovski gradec - Turistično društvo Bohinj :Turistično društvo Bohinj

Ajdovski gradec

Ajdovski gradec je manjši hrib na vzhodu Bohinjske Bistrice, ki se vzpenja desno nad reko Savo Bohinjko. Dostop je možen iz Bohinjske Bistrice in vasi Bitenj.
Vrh je delno poraščen, razgled se odpira le na verigo Spodnjih Bohinjskih gora od Črne prsti proti zahodu, na Dobravo in na del Bohinjske Bistrice, v kateri v oči pade cerkev sv. Nikolaja.
Na vrhu so klopi z mizo, informativna tabla o arheoloških najdiščih iz železne dobe in rimskih časov ter plošče z verzi Franceta Prešerna (Ajdovski gradec je omenjen v epsko-lirski pesnitvi Krst pri Savici).
Zaradi bujnega rastja je obisk najbolj priporočljiv spomladi in v pozni jeseni.

(vzeto iz: hribi.net)

• Lokacija
    Bohinjska Bistrica, Bohinjska Bistrica, Slovenija
  • Zahtevnost

Lahka označena pot.

Čas hoje: 20 min.

• Dodatne informacije

V Bohinjski Bistrici zavijemo na Ajdovsko cesto in ji sledimo mimo cerkve do železniške postaje, kjer parkiramo.

Nekaj minut sledimo poti ob železniški progi v smeri Bleda. Ko na nasprotni strani proge zagledamo breze, previdno prečkamo progo in se pričnemo vzpenjati proti Ajdovskemu gradcu. Ko pot po nekaj korakih postane strma, ji sledimo levo. Po kakšnih 10 minutah nadaljnje hoje dosežemo vrh.