Črno jezero (čez Komarčo)

Črno jezero je najnižje od vseh Triglavskih jezer in je tudi najtoplejše. Veliko je 150m, široko 80m in globoko 6m. Zaradi bližnjega gozda je razgled omejen, in je le proti steni Stadorja.

Avtor fotografije: Nina Malej

(vzeto iz: hribi.net)

• Lokacija
    Koča pri Savici (653 m), Ukanc, Bohinjsko jezero, Slovenija
  • Zahtevnost

Zahtevna označena pot.

Čas hoje: 1 h 30 min.

• Dodatne informacije

S parkirišča pri slapu Savica se usmerimo desno v smeri Črnega jezera, Koče pri Triglavskih jezerih in Hotela Zlatorog. Pot nas sprva vodi po makadamski cesti, ki preko mostu preči reko Savico. Le malo za mostom, nas oznake za Komarčo usmerijo levo (naravnost Hotel Zlatorog) na sprva še precej široko in razmeroma zložno gozdno pot. Pot pa se že kmalu prične strmeje vzpenjati ter nas nekoliko višje pripelje do mesta, kjer se v levo odcepi pot k izviru Savice, mi pa nadaljujemo desno po vse bolj strmi poti.
    Dobro vzdrževana in razmeroma široka planinska pot, pa kmalu preide na zelo strma in za zdrs nevarna pobočja Komarče (velika je tudi nevarnost padajočega kamenja). Pot naprej se strmo vzpenja po večinoma gozdnati steni Komarče, kjer so nam na težjih mestih v pomoč varovala (predvsem jeklenice).
    Višje se nam s poti odpre nekaj razgledov proti Bohinju, pot pa nas pripelje do kratkega tehnično zahtevnega mesta, kjer s pomočjo skob in jeklenice prečimo sicer ne tako zelo izpostavljeno grapo. Pot naprej se še nekaj časa strmo vzpenja in nas ob pomoči nekaj varoval pripelje na vrh Komarče, od koder se nam odpre lep razgled na naše izhodišče. Sledi še kratek zmerno strm vzpon, nato pa se pot prične zložno spuščati proti Črnemu jezeru, katerega dosežemo po manj kot 5 minutah nadaljnje hoje.