Dom na Komni - Turistično društvo Bohinj :Turistično društvo Bohinj

Dom na Komni

Dom, ki je odprt vse leto se nahaja na neizraziti razgledni vzpetini zahodno od Bohinjskega jezera. Dom je lepo viden z jezera in njegove bližnje okolice. Pred domom je razgledna terasa s katere se lepo vidijo Spodnje Bohinjske gore. Za ogled gora nad dolino Triglavskih jezer pa se moramo povzpeti na minuto oddaljeni hribček zraven razgledne terase. Ker je dom odprt vse leto je pot tudi pozimi shojena že dan ali dva po sneženju.

Avtor fotografije: Lucija Šiljar

(vzeto iz: hribi.net)

• Lokacija
    Koča pri Savici (653 m), Ukanc, Bohinjsko jezero, Slovenija
  • Zahtevnost

Lahka označena pot.

Čas hoje: 2 h 30 min.

• Dodatne informacije

S parkirišča pod slapom Savica se usmerimo na široko peš pot v smeri slapu Savica in doma na Komni. Že po krajšem zložnem vzponu nas pot pripelje na označeno razpotje, kjer se v desno odcepi turistična pot proti slapu Savica, mi pa nadaljujemo rahlo levo oz. naravnost po široki peš poti v smeri Komne. Pot naprej se še kratek čas vzpenja ob Savici, nato pa nas pripelje na prvo od označenih 48 serpentin. Po poldrugi uri zmernega vzpona skozi gozd, nas pot pripelje do omenjene 48 serpentine, s katere se nam odpre lep razgled na Bohinjsko jezero. Tu pot zavije nekoliko v desno in preide v dolino imenovano Pekel, kjer se nekaj časa zložno vzpenja, nato pa zavije v desno in se ponovno nekoliko strmeje vzpne. Že po nekaj 10 korakih pot ponovno zavije levo in se naprej vzpenja vzporedno z dolino. Naprej zložna do zmerno strma pot, postopoma preide v bolj redek gozd, iz katerega že kmalu vidimo dom na Komni. Pot naprej nas vodi mimo manjše umetno narejene jame, višje pa tudi mimo naravnega brezna, ki je ograjeno, da kateri od pohodnikov-ic ne pade vanj. Naprej se pot nekoliko bolj vzpne in nas po nekaj korakih nadaljnje hoje pripelje do razpotja, kjer se v desno odcepi pot k Črnemu jezeru.
    Nadaljujemo naravnost po široki poti (mulatjeri), ki nas le malo višje pripelje na naslednje razpotje. Ponovno nadaljujemo levo (desno koča pri Triglavskih jezerih) po poti, ki se še nekoliko strmeje vzpne in nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do doma na Komni.