Utrinki na podeželju

19.1.2011

Seminar: Vesna Čuček

Dne 19.01.2011 ob 15.30 uri smo v dvorani v Srednji vasi organizirali delavnico >>TURIZEM NA PODEŽELJU – PRIČAKOVANJA POTROŠNIKOV << v obliki predavanja.

 

Gospa Vesna Čuček, vodja oddelka za kmetijsko svetovanje na Kmetijsko gozdarskem zavodu Celje, ki ima bogate izkušnje na področju razvoja ponudbe turističnih kmetij, nam je predstavila mnenja potrošnikov in številne fotografije pozitivnih in negativnih primerov povezanih s kakovostjo ponudbe. Izvedeli smo kaj potrošnike prepriča, ko izbirajo lokacijo za svoje počitnice, kakšen je najbolj zaželen način rezervacije počitnic, kaj je gostom najbolj pomembno v času bivanja, kaj gostje pogrešajo in še veliko zanimivega.

Qualitoolletak.pdf

Na delavnici smo veliko izvedeli o današnjih najbolj pogostih načinih rezervacije, o običajnih virih informacij za odločitev gosta da rezervira,  ter katera vrsta ponudbe oziroma storitve ima prednost pri odločitvi gosta za rezervacijo. Še vedno je zelo pomemben primeren in vljuden  vsakokratni odziv na telefonski klic , ter osebni kontakt z gostom, ko biva pri nas. Gospa Vesna nam je tudi nazorno predstavila kodeks obnašanja pri telefonskem pogovoru in sprejemanju gostov na počitnice.

Nove privlačne internetne strani, ponudba regionalne gastronomije , inovativni pristopi k razvoju kakovosti podeželskega turizma so pomemben faktor, ki gosta prepriča da se odloči za rezervacijo.
Iz izkušenj in  opravljenih anket nas je poučila kaj gostje najbolj pogrešajo na dopustu v materialni in nematerialni obliki.
Prestavila nam je tudi možnosti registriranja dodatnih dopolnilnih dejavnosti na kmetijah. Opozorila nas je, da je prav na tem področju dopolnine dejavnosti na kmetijah v Bohinju še veliko možnosti.

Iz njenih izkušenj in številnih raziskav je ugotovljeno, da GOSTOM POLEG PRIVLAČNE LOKACIJE , VISOKEGA STANDARDA SOB IN STORITEV NAJVEČ POMENIJO  ZGODBE ZA PRIJATELJE IN LEPI SPOMINI.



Pogovor z recepcijo