Splošni pogoji |

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Turistično društvo Bohinj
Ribčev Laz 48
4265 Bohinjsko jezero
Telefon: 04 574 60 10
Telefaks: 04 572 33 30
[email protected]
www.tdbohinj.si

Osnovni podatki:

Matična št.: 5148634
ID za DDV: SI77172876
TRR: SI56 0700 0000 0013 767, odprt pri Gorenjski banki
Zavezanci za DDV: DA
Datum vpisa društva v register društev pri UE Radovljica dne 18.2.1947, št. odločbe 2164/1-47


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Turističnega društva Bohinj so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007 in 86/2009), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

Upravljalec spletne trgovine na spletnem mestu www.tdbohinj.si je podjetje Turistično društvo Bohinj, Ribčev Laz 48, 4265 Bohinjsko jezero.

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, zato vas prosimo, da si le-te preberete. Podjetje Turistično društvo Bohinj si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila,
  • jasno, razvidno in nedvoumno bo določil cene izdelkov in storitev, kjer bo tudi razvidno, ali cene že vsebujejo davke in morebitne druge stroške,
  •  časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, koliko stane kupca vračilo izdelka ali odpoved storitve,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi, kamor potrošnik lahko naslovi svojo pritožbo.

Ponudnik Turistično društvo Bohinj preko spletne strani www.tdbohinj.s ponuja izdelke ter živila lokalnih dobaviteljev, storitve turističnih  nastanitev in storitve turističnih doživetij. Splošni pogoji veljajo za vse storitve in izdelke ter zavezujejo potrošnika oziroma kupca.

POGODBA – NAROČILO

  • Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme povratno elektronsko sporočilo ponudnika. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za vse pogodbene stranke (to je tako za ponudnika kot za kupca.
  • S potrditvijo nakupa kupec sprejme ponudnikove pogoje poslovanja. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in kupec je trajno shranjena na sedežu podjetja Turistično društvo Bohinj, Ribčev Laz 48, 4265 Bohinjsko jezero oziroma na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Uporabnik lahko kadarkoli na zahtevo pridobi kopijo te pogodbe. Zahtevo za izdajo kopije pogodbe kupec naslovi po elektronski pošti na naslov: [email protected]
  • Kopijo pogodbe kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.

CENE

Cene izdelkov in storitev so navedene v evrih / € in veljajo na dan nakupa. Cene ne vsebujejo stroška dostave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni trgovini primerno označene in veljajo za vse kupce enako.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V primeru, da bi se cena zaradi napake med obdelavo spletnega naročila spremenila ali bi v tem času prišlo do izpraznitve zalog naročenega izdelka, bo kupec o tem pisno obveščen na njegovo elektronsko pošto in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe ali do zamenjave za drug primerljiv izdelek oziroma storitev, ki jo ponuja ponudnik.


AKCIJE IN PONUDBE

Splošna in akcijska ponudba izdelkov in storitev ter cene le-teh v spletni trgovini veljajo do preklica ali razprodaje zalog.
Podjetje Turistično društvo Bohinj si pridržuje pravico do umika izdelkov in storitev iz ponudbe brez predhodne najave.

DOBAVA, DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Blago dostavlja pošta Slovenije ali katero drugo distribucijsko podjetje, odvisno od dogovora ali pogodbenega razmerja s podjetjem. Način dostave si lahko izberete v procesu nakupa. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga kot kupec navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas v času dostave ni, boste v vaš poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da vas blago čaka na najbližji pošti.

Poštnina se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, in sicer:
- v notranjem prometu (klik na povezavo)
- v mednarodnem prometu (klik na povezavo)

Ob naročilu izdelka velja dobavni rok 5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem in možnostih dobave obvestili.

Dostava poteka po Sloveniji. V kolikor bi želeli dostavo izven Slovenije, se o tem predhodno pozanimajte na e-naslovu [email protected].

Ponudnik Turistično društvo Bohinj se obvezuje naročene izdelke primerno blagu zapakirati in odposlati v roku dobave na kupčev naslov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje Turistično društvo Bohinj se obvezuje varovati podatke o kupcih in članih (osebni podatki, podatki o nakupih). Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonom o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo, Uradni list RS, št. 14/03). Vse podatke, ki jih pridobi v spletni trgovini Turističnega društva Bohinj in zbrane podatke, sme uporabljati izključno za izvedbo nakupov oziroma izpolnitve naročila. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini sta potrebna izključno zaradi pravilnega izvajanja storitev spletne trgovine. Podatki o kupcih v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim nepooblaščenim osebam.
Zahteva za seznanitev z osebnimi podatki

ODGOVORNOST

Turistično društvo Bohinj se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Fotografije na spletni strani so lahko simbolične in so zaradi narave izdelka lahko odstopanja v barvi, količini, okusu, vonju ali kakršnikoli drugi lastnosti blaga oziroma živila.

POTEK NAKUPA
Naročilo, nakup, potrditev naročila

Na naših spletnih straneh ponujamo več načinov možnosti nakupa in rezervacij naših izdelkov in storitev. Eden je prek obrazca za povpraševanje, s katerim nam uporabnik posreduje povpraševanje, mi pa posredujemo ponudbo. Ta način se še ne šteje za potrjeno rezervacijo ali nakup izdelkov. V primeru, da potrditve ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila nikoli naročena izvedena.  
Poleg navedenega načina ponujamo v lastnem spletnem rezervacijskem sistemu tudi možnost neposredne rezervacije (ko kupec poravna avans na naš TRR po predračunu in ko je kupec s plačilom takoj obremenjen). V tem primeru bo rezervacija potrjena in plačana takoj, ko kupec dokončno potrdi postopek plačila oziroma ko prejmemo avans na naš TRR SI56 0700 0000 0013 767, odprt pri GB Kranj. Ob vsakem povpraševanju prek spleta šteje, da je uporabnik oz. kupec prebral te Splošne pogoje in da se z njimi strinja.

1. Direkten nakup izdelka ali storitve

Potek naročila poteka tako, da izberete izdelek ali storitev in ga dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Odpre se vam stran s povzetkom vsebine vaše košarice. V kolikor se z vsebino košarice strinjate, nakup nadaljujete s klikom na gumb »Naprej na način plačila«. Na tej strani v polja vnesete vaše podatke in sicer Ime in Priimek ter vaš e-mail naslov. Spodaj morate potrditi, da se strinjate s Pravilnikom o zasebnosti.
V sekciji »Način plačila« izberete vaš željeni način plačila; na voljo je plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), moneta ali kreditna kartica (Mastercard, Diners, Visa ali Activa).
V polje komentar vpišete morebitne opombe.
Na koncu morate potrditi da sprejemate Splošne pogoje poslovanja naše spletne trgovine.
Naročilo potrdite in oddate s klikom na gumb »Zaključi rezervacijo«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.

Vse morebitne napake in spremembe lahko popravite med postopkom naročila, dokler ni naročilo dokončno oddano. V primeru, da je bilo naročilo že oddano in ste napako odkrili naknadno, nas o tem obvestite na e-mail: [email protected]

Če ste med postopkom nakupa izbrali plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), boste v roku 24 ur od nakupa na vaš e-mail prejeli ponudbo s podatki za plačilo avansa. Po prejetem avansu na naš TRR prejmete še potrditev rezervacije oziroma nakupa.
Če ste med postopkom nakupa izbrali plačilo z moneto ali s kreditno kartico, boste v roku 24 ur od nakupa na vaš e-mail prejeli potrditev rezervacije oziroma nakupa.

2. Povpraševanje po izdelku ali storitvi
Potek naročila za zasebne nastanitve poteka tako, da izberete nastanitev in jo dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Odpre se vam stran s povzetkom vsebine vaše košarice. V kolikor se z vsebino košarice strinjate, spodaj potrdite, da se strinjate s Pravilnikom o zasebnosti in splošnimi pogoji, in
nakup nadaljujete s klikom na gumb »Pošlji povpraševanje«. Na tej strani v polja vnesete vaše podatke in sicer Ime in Priimek ter vaš e-mail naslov ter kliknete na gumb »Pošlji povpraševanje«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.
Vse morebitne napake in spremembe lahko popravite med postopkom naročila, dokler ni naročilo dokončno oddano. V primeru, da je bilo naročilo že oddano in ste napako odkrili naknadno, nas o tem obvestite na e-mail: [email protected]
Podatke za plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), boste v roku 24 ur od nakupa prejeli na vaš e-mail. Po prejetem avansu na naš TRR prejmete še potrditev rezervacije.

Potek naročila pod rubriko Ugodna ponudba poteka tako, da izberete ponudbo, izpolnite obrazec s potrebnimi podatki (ime, priimek, število odraslih oseb, otrok in malčkov, tip nastanitve, paket, datum prihoda in odhoda, vpišete e-mail podatke, kamor želite prejeti ponudbo, telefonsko številko če želite, in morebitne opombe. Na koncu se strinjate s splošnimi pogoji in Pravilnikom o zasebnosti. Če želite prejemati naše e-novice, se na tem koraku lahko tudi prijavite. Nakup nadaljujete s klikom na gumb »Pošlji povpraševanje«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.
Vse morebitne napake in spremembe lahko popravite med postopkom naročila, dokler ni naročilo dokončno oddano. V primeru, da je bilo naročilo že oddano in ste napako odkrili naknadno, nas o tem obvestite na e-mail: [email protected]

Potek naročila pod rubriko Prodajalna spominkov, poteka tako, da izberete izdelek ali storitev iz ponudbe, izpolnite obrazec s potrebnimi podatki (ime, priimek, vpišete e-mail podatke, kamor želite prejeti ponudbo, telefonsko številko če želite, in morebitne opombe. Na koncu se seznanite in strinjate s splošnimi pogoji in Pravilnikom o zasebnosti. Če želite prejemati naše e-novice, se na tem koraku lahko tudi prijavite. Nakup nadaljujete s klikom na gumb »Pošlji povpraševanje«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.
Vse morebitne napake in spremembe nam lahko sporočite na naš e-mail: [email protected]
Podatke za plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), boste v roku 24 ur od nakupa prejeli na vaš e-mail. Po prejetem plačilu na naš TRR prejmete še potrditev naročila.

Potek naročila pod rubriko doživetja, namigi, srečanja v gostilni Danica, za skupinske oglede znamenitosti, nakupe vstopnic, poteka tako, da izberete izdelek ali storitev, izpolnite obrazec s potrebnimi podatki (število oseb, datum obiska, e-mail podatke, kamor želite prejeti ponudbo in morebitne opombe. Na koncu se seznanite in strinjate s splošnimi pogoji in Pravilnikom o zasebnosti. Če želite prejemati naše e-novice, se na tem koraku lahko tudi prijavite. Nakup nadaljujete s klikom na gumb »Pošlji povpraševanje«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.
Vse morebitne napake in spremembe nam lahko sporočite na naš e-mail: [email protected]
Podatke za plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), boste v roku 24 ur od nakupa prejeli na vaš e-mail. Po prejetem plačilu na naš TRR prejmete še potrditev naročila.

DARILNI BONI
Turistično društvo Bohinj omogoča nakup različnih vrednosti darilnih bonov. Vrednost darilnega bona označi kupec. Vrednost bona vključuje DDV. Darilni boni so prenosljivi in so unovčljivi za storitve in izdelke, ki jih ponuja Turistično društvo Bohinj.

Potek naročila za darilni bon, poteka tako, da izpolnite obrazec s potrebnimi podatki (ime in priimek, e-mail podatke, kamor želite prejeti ponudbo in podatke za plačilo pod opombe pa vpišete vrednost bona v evrih in naslov kamor želite prejeti bon. Na koncu se seznanite in strinjate s splošnimi pogoji in Pravilnikom o zasebnosti. Če želite prejemati naše e-novice, se na tem koraku lahko tudi prijavite. Nakup nadaljujete s klikom na gumb »Pošlji povpraševanje«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.
Vse morebitne napake in spremembe nam lahko sporočite na naš e-mail: [email protected]
Podatke za plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), boste v roku 24 ur od nakupa prejeli na vaš e-mail. Po prejetem plačilu na naš TRR vam bomo darilni bon poslali po pošti.

PLAČILO
Plačilo v spletni trgovini lahko opravite na podlagi ponudbe po predračunu z nakazilom na naš TRR št. SI56 0700 0000 0013 767, odprt pri GB Kranj ali z direktnim plačilom s plačilnimi karticami (Mastercard, Diners, Visa ali Activa). Kupec skupaj z izdelki prejme račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče le v enkratnem znesku.

Vsi izdani računi se hranijo na sedežu podjetja. Stranka lahko kadarkoli zahteva svojo kopijo računa  preko e-naslova: [email protected].

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA TURISTIČNIH STORITEV: NASTANITVE  IN  DOŽIVETJA
Gost oziroma naročnik storitve ima pravico do odpovedi rezervacije na enakem mestu kot se je prijavil. V primeru, ko gost odpove naročilo, ki je bilo delno že plačano, ima Turistično društvo Bohinj v vsakem primeru pravico do povračila administrativnih stroškov zaradi odpovedi rezervacije v višini 10 % za vsako odpoved.

Poleg administrativnih stroškov lahko agencija naročniku zaračuna tudi stroške same odpovedi rezervacije na način, da zadrži prejeti avans. Višina povračila stroškov odpovedi rezervacije je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve, v katerem je naročnik odpovedal rezervacijo in tako predčasno odstopil od že sklenjene pogodbe in sicer:

  • Gost ima pravico do povrnitve vplačane akontacije s pisno odpovedjo bivanja:
    – do 30 dni pred prihodom: 90 % rezervacije
    – do 21 dni pred prihodom: 60 % rezervacije
    – do 14 dni pred prihodom: 40 % rezervacije
    – do 8 dni pred prihodom: 20 % rezervacije
    – od 7 do 1 dneva pred prihodom se vplačane akontacije ne vrača

Izjema je le, če zaradi preklica rezervacije pride zaradi višje sile. Enako velja, če naročnik sploh ne pride in predhodno rezervacije v zgoraj navedenem roku pred rezervacijo termina prihoda ali storitve ni storniral. V tem primeru se lahko gostu prav tako lahko zaračuna storno stroške v višini celotne cene na potrjeni rezervaciji.

Gost mora sporočiti odpoved ali spremembo rezervacije pisno po elektronski pošti na naslov izdajatelja potrdila o rezervaciji, [email protected] ali ustno po telefonu na telefonsko številko izdajatelja potrdila o rezervaciji 04 574 60 10. Za znesek storno stroškov ponudnik nastanitev, storitev in doživetij bremeni kreditno kartico, ki jo je gost posredoval kot garancijo plačila.

Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa, v katerem je gost predložil odpoved, od izbranega tipa rezervacije in namestitve ter storitve. Pogoji odpovedi in povračila stroškov so opredeljena in kupcu na vpogled na mestu, kjer si kupec ogleduje ponudbo izdelkov ali storitev.

V primeru opravljene rezervacije s kreditno kartico, mora kupec, da lahko opravi rezervacijo, v rezervacijski sistem pred končno potrditvijo vnesti številko kreditne kartice, veljavnost kreditne kartice in CVV kodo kreditne kartice. Ponudnik nastanitev ne vidi podatke na kreditni kartici.

V primeru spremembe aranžmaja na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Turističnega društva Bohinj zaradi nepravilno opravljene storitve, gost nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. Odpoved mora gost poslati v pisni obliki na naslov Turistično društvo Bohinj, Ribčev Laz 48, 4265 Bohinjsko jezero ali po elektronski pošti na naslov [email protected]. Obrazec za odstop od nakupa se nahaja na povezavi tukaj.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA NAROČENEGA V PRODAJALNI SPOMINKOV
V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca [email protected] ali na sedež podjetja Turistično društvo Bohinj, Ribčev Laz 48, 4265 Bohinjsko jezero.
Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca Turistično društvo Bohinj, Ribčev Laz 48, 4265 Bohinjsko jezero. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nezmanjšani količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala zaradi razlogov, za katere kupec ni kriv. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. V primeru uporabe, ki presega preizkus izdelka, ima prodajalec pravico od kupca zahtevati zmanjšanje vrednosti izdelka. Potrošnik blago vrne po pošti, pri čemer stroške pošiljanja nosi potrošnik.
Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in ko ponudnik prejme vrnjen izdelek. V času od prejetega obvestila o odstopu do vračila izdelka, si zato ponudnik pridržuje pravico do zadržanja plačila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo (na TRR kupčeve plačilne kartice).
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, katere izdelek je prilagojen osebnim potrebam potrošnika oziroma izdelani po njegovih natančnih navodilih. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če sama narava izdelka ni primerna za vrnitev (izdelki z zelo kratkim rokom trajanja, hitro pokvarljiva živila, izdelek, ki mu je že pretekel rok uporabnosti) in v primeru dobave časopisov, revij, periodičnih publikacij, igre na srečo in drugih primerih, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.

STVARNA NAPAKA
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemur mu ponudnik mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku ponudnika , s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila s strani kupca, se kupcu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila.

V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici, in sicer tako, da se s puščico vrne nazaj, na prejšnjo stran nakupa.  V kolikor naročila ne želite oddati lahko stran zapustite pred oddajo naročila in tako prekinete oddajo in potrditev naročila.

KOMUNIKACIJA PREKO OGLASNIH SPOROČIL

Ponudnik bo z kupcem stopil v stik preko elektronskih sredstev komunikacij na daljavo, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje:

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- sporočila bodo označena jasno in nedvoumno kot oglasna sporočila,

- jasno in nedvoumno bodo označene tudi različne akcije, promocije in druge tržne tehnike,

- jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil (željo uporabnika, da ne   želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval in mu omogočil takojšnjo odjavo od le-teh.

KODEKS RAVNANJA
Ponudnika ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativom. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.


PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Kontaktna oseba za pritožbe je v zvezi z nastanitvami vodja TIC in recepcije, v zvezi z prodajalno spominkov pa poslovodja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Turistično društvo Bohinj se trudi, da se spori rešujejo izvensodno.
Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev IRPS. Povezava do platforme SRS se nahaja tukaj.

AVTORSKA ZAŠČITA

Vsa vsebina na spletni strani, vključno s slikovnim in video gradivom je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih in fotogalerijah izključno z navedbo vira navedenega gradiva in le z predhodnim pisnim dovoljenjem Turističnega društva Bohinj, ki je lastnik spletne strani www.tdbohinj.si. V kolikor bi želeli katero od slikovnih in drugih gradiv na spletni strani, nam pišite na naš elektronski naslov: [email protected].

PIŠKOTKI

Ob rezervaciji oziroma nakupu storitev ali izdelkov z vašimi dovoljenji zbiramo tudi podatke o vaši uporabi naše spletne trgovine s piškotki. Več informacij o tem, kako tehnologijo piškotkov uporabljamo je dostopnih v Politiki piškotkov.

POJASNILO

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas in sicer:

Informacije in podpora
PON – PET od 08.00 – 15.00
Telefon: 04 574 60 10
E-mail: [email protected]i

Vse informacije na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja navedene pogoje poslovanja.

Za več pojasnil v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani www.tdbohinj.si nas v času uradnih lahko kontaktirate pisno na elektronski naslov, telefonično na telefonsko številko društva ali se s predhodno najavo oglasite osebno na sedežu društva. Kontaktne informacije so navedene v teh splošnih pogojih poslovanja.

Ribčev Laz, 2019



Pogovor z recepcijo