Activities for members - TD Bohinj :TD Bohinj

Activities for members

• Highlights:
    Posvet na temo registra NO in novostih 20171024
    Turistično društvo Bohinj je dne 24. 10. 2017 ob 18. uri v Kulturnem domu v Stari Fužini organiziralo posvet s predstavniki AJPES-a, SURS-a, z Generalne policijske uprave ter Medobčinskega inšpektorata Bled in Bohinj....
    Obleka naredi človeka, vljudno vedenje pa goste vzpodbudi k ponovnemu obisku 20170309
    9. marca 2017 ob 18.00 uri  je v sejni sobi TD Bohinj potekala delavnica z naslovom: Obleka naredi človeka, vljudno vedenje pa goste vzpodbudi k ponovnemu obisku. Delavnico je vodila Barbara Merlak, univ.dipl.oec., ...
    Tečaj italijanščine
    V  sodelovanju z Ljudsko univerzo v Radovljici je bil organiziran in izveden brezplačen tečaj italijanščine – začetni in nadaljevalni. Za izvedbo tečaja je TD Bohinj najelo učilnico v osnovni šoli Bohinjska Bistrica. ...
    Grs Bohinj predavanje: Kam in kako napotiti goste v gore 20151126
    Predavanje 26.11. 2015 so izvedli člani GRS Bohinj v Kulturnem domu v Stari Fužini. Gostje vas vprašajo: kakšna je pot na Triglav, kje se najlažje pride do vrha, kakšno opremo potrebujemo, kaj posebno pozimi in še in...
    Fotografska delavnica 20141108
    Roman Pekovec 8. novembra 2014 je v sejni sobi TD Bohinj potekala FOTOGRAFSKA DELAVNICA pod vodstvom Romana Pekovca. Udeleženci delavnice smo spoznali kratek pregled zgodovine in razvoja fotografije, predstavlje...
    Ptice okoli našega doma
    Tomaž Mihelič Ptice so najbolj priljubljena skupina živali. Ko postanemo nanje pozornejši, se začnemo spraševati, ali jih sploh poznamo. Zato smo se včeraj udeležili predavanje gospoda Tomaža Miheliča iz Društva za...
    Delavnica priprava in mešanje pijač za praznične dni 20131205
    Damjan Lekše Delavnico smo pripravili v četrtek 5. 12. 2013 ob 17.00 uri v Gostilni Danica.
    Delavnica: Novoletno aranžiranje domov 20131202
    Matjaž Beguš Delavnico smo izvedli v ponedeljek 2. 12. 2013 ob 17.00 uri v Gostilni Danica, Bohinjska Bistrica.
    Predavanje Rastline za dolgo, cvetoče poletje 20130411
    Biotehniški center Naklo Da bo cvetje na hišah lepo uspevalo, smo organizirali predavanje o gojenju in negi rož. Predavanje je bilo v četrtek, 11. 04. 2013  ob 19.30 uri v Kulturnem domu v Stari Fužini, predaval pa...
    Praznična kuhinja
    Jože Godec, Gostilna Danica Ker na televiziji iščejo šefa, smo se mi odločili, da vam našega posodimo. Samo za en popoldan - da ne bo pomote. Šef gostilne nam je pokazal, kako pripraviti praznične pogrinjke in skuh...
    Uspešno komuniciranje z gosti 20111124
    Mag. Peter Markič V prostorih društva smo 14.12.2011 organizirali delavnico Kako komuniciramo z gosti. Mag. Peter Markič nam je pripravil zelo slikovito in zanimivo predavanje o tej temi. Komunikacija z gostom ...
    Osvežitveni tečaj nemškega jezika
    V Turističnem društvu smo pripravili osvežitveni tečaj nemškega jezika s poudarkom na turizmu. Obnovili smo znanje kako sprejeti gosta, mu ponuditi nastanitev, razložiti pot do nastanitve, priporočiti dobro restavr...
    Delavnica: Priprava sob in apartmajev 20111123
    Ga. Marjeta Žerovc V prostorih društva smo za člane dne 23.11.2011 organizirali delavnico na temo kako pripraviti sobe in apartmaje za goste. Gospa Marjeta Žerovc, dipl.org. v turizmu nam je v teoretičnem delu n...
    Utrinki na podeželju 20110119
    Seminar: Vesna Čuček Dne 19.01.2011 ob 15.30 uri smo v dvorani v Srednji vasi organizirali delavnico >>TURIZEM NA PODEŽELJU – PRIČAKOVANJA POTROŠNIKOV << v obliki predavanja.   Gospa Vesna Ču...
    Delavnica: Slovenske narodne jedi 20101125
    V  četrtek, 25. 11. 2010 ob 16.00 uri smo se dobili  v Hostlu pod Voglom.  Zbrala se je zanimiva druščina saj smo imeli predstavnike iz prav vseh generacij – od otrok pa do upokojencev.  Naš namen je bil,  da bi s slo...
    Plesni tečaj
    Zaključil se je tudi plesni tečaj. Zadnje vaje, na katerih smo udeležence ujeli v fotografski objektiv, sicer niso bile zastopane z vsemi člani, ki so tečaj obiskovali, vseeno pa se dobro vidi, kako "fajn" so se imeli...
    Delavnica: Ravnanje z gosti 20081127
    Vsak gost ima določena pričakovanja in seveda je težko ugoditi prav vsaki muhi. Zagotovo pa so nam pri tem v pomoč koristni napotki, ki smo jih pridobili na tej delavnici. Žal nam je samo, da se je ni udeležilo več na...
    Tečaj španskega jezika
    Več jezikov znaš, več veljaš! Vsaj v turizmu to reklo še kako drži. Vsaj nekaj jih ob naslednjem "¿Hablas español?" ne bo več zgolj nevedno zmignilo z rameni, ampak bodo pogumno odgovorili s "Si. ¿Le ayudo?"
    Računalniški tečaj
    Računalniški tečaj - začetni in nadaljevalni je potekal od decembra do februarja v sejni sobi TD Bohinj, pod vodstvom  Vita Arha. Zanimanje je bilo veliko in zadovoljstvo udeležencev tudi.
    Delavnica: Kako pravilno pripraviti zajtrke? 20080612
    Delavnica je bila v četrtek, 12.06.2008 ob 8:00 uri v penzionu Tripič. Več o tem: - Poročilo z delavnice.pdf - Predavanje Nikice Zorč.pdf
    Akcija v okviru Festivala alpskega cvetja 20080501
    Osnovna šola Srednja vas je v okviru 2. mednarodnega festivala alpskega cvetja pripravila akcijo v kateri so izdelali rožice iz plastenk in drugih odpadnih materialov ter z njimi okrasili celoten Bohinj.
    Predavanje o gojenju balkonskih rož 20080331
    V ponedeljek, 31.03.2008 je Ruth Reš Podgornik izvedla strokovno predavanje o gojenju balkonskih rož.
    Obisk vrtca v letu 2008 20081018
    Dve skupini otrok iz vrtca sta nas obiskali v oktobru 2008. Ogledali so si prostore TD, Andrejev stan pa jim je predstavil Dušan Blažin, oblečen v planšarja. V Andrejevem stanu jih je pogostil s krhlji in čajem. Na po...
    Arhitektova delavnica 20080303
    Zanimiva delavnica za vse, ki vas je zanimalo kako na novo opremiti, preurediti ali adaptirati turistične sobe in apartmaje. Delavnico je vodila Maja Jensterle.  Program delavnice: stanovanje in oprema (dnevna soba, j...
    Obisk vrtca v letu 2006 20061019
    Dve skupini otrok iz vrtca sta nas obiskali 19. 10. 2006. Ogledali so si prostore TD, Andrejev stan pa jim je predstavil Dušan Blažin, oblečen v planšarja. V Andrejevem stanu jih je pogostil s krhlji in čajem. Na poti...
  • Environment regulation
    Čistilna akcija 2017 20170331
    Tudi v letu 2014 smo imeli čistilno akcijo, kjer smo čistili Bohinj.
    Čistilna akcija 2016 20160331
    Tudi v letu 2016 smo imeli čistilno akcijo, kjer smo čistili Bohinj.
    Čistilna akcija 2014 20140331
    Tudi v letu 2014 smo imeli čistilno akcijo, kjer smo čistili Bohinj.
    Čistilna akcija 2012 20120420
    V aprilu je na območju Bohinja potekala vsakoletna čistilna akcija "Prijatelji, očistimo Bohinj!". Akcije se je udeležilo približno 350 prostovoljcev. Po zaključeni akciji sta za topel obrok golaža za vse udeležence ...
    Čistilna akcija 2011 20110401
    Čistilno akcijo v kampu Danica smo letos izpeljali v soboto 2.aprila. Kamp smo pripravili za začetek sezone, poleg tega pa smo v sklopu akcije uredili novo pot v bližini kampa. Akcije se je udeležilo 38 članov. Ob zak...
    Čistilna akcija 2009 20090416
    V letošnjem letu smo zopet organizirali skupno čistilno akcijo na področju Bohinja. Izvedli smo je v žalostnem vremenu in sicer v soboto 17. aprila. Cilj je bil pokazati obiskovalcem in prebivalcem Bohinja, da je čist...
    1. JAVNI NARAVOVARSTVENI POSVET 20080417
    V KD v Stari Fužini smo se 17.04.2008 srečali na 1. javnem naravovarstvenem posvetu, ki je tokrat obravnaval temo "Invazivne vrste v Triglavskem narodnem parku - japonski dresnik v Bohinju". Na posvetu nas ni bilo ...
    Čistilna akcija 2008 20180417
    V času, ko svet tone pod težo odpadkov, si želimo naš prelep Bohinj ohraniti čist. V ta namen smo pripravili dva dogodka, ki bosta zaznamovala letošnje leto. Najprej se je 18. aprila zgodil 1. javni naravovarstveni p...
    Čistilna akcija 2007 20070422
    V soboto, 22. aprila 2007, dan pred dnevom Zemlje, potekala skupna čistilna akcija, katere cilj je bil pokazati obiskovalcem in turistom Bohinja, da je čisto okolje in narava, ki nas obdaja, ogledalo naše sedanjosti, ...